Szukaj na tym blogu

sobota, 24 listopada 2018

Skróć używane adresy URL - Planer SEO (krok 6 z 30)

zwiezły i krótki URL ma pozytywny wpływ na pozycjonowanie

Jeśli chciałbyś cofnąć się do piątej wskazówki z naszego planera SEO przejdź tutaj.

Przeglądarka internetowa zazwyczaj rozpoznaje adresy URL o długości do 2.083 znaków Zasadniczo także Google nie widzi problemu z adresami URL o długości do 2000 znaków.

Generalnie długość adresu URL nie ma bezpośredniego wpływu na ranking strony internetowej, jednakże odgrywa ważną rolę dla użytkownika (tzw. User Experience). Po pierwsze, użytkownicy łatwiej zapamiętują krótsze adresy URL. Po drugie, krótkie adresy URL mogą być wygodniej rozprzestrzeniane w serwisach społecznościowych. Również podczas promowania stron docelowych krótsze adresy URL są bardziej praktyczne.

Kolejny pozytywny efekt: krótki adres URL wynoszący maksymalnie 74 znaki będzie w całości pokazywany w wynikach wyszukiwania Google (jako snippet). 

Praktyczne wskazówki:
• Unikaj niepotrzebnych słów i łączników w adresach URL, takich jak i, a, z, tym, ten, do
• Generując adres URL bądź jak najbliżej Twojej domeny głównej.

Już wkrótce kolejna wskazówka z naszego planera SEO, zapraszamy do lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy Państwa do dzielenia się z nami wszelkimi sugestiami i uwagami.